Fröken svår

Ja det är tydligen jag, Fröken svår .
Men trots det är det inte svårt att ha kul, när man är med er.

18årsfirandet hölls i Adams boning, och festen fortsatte med utgång på krogen.
"Frågetecken på varför ni står i kön" och vi glider förbi, och "frågetecken på dig"
 var kommentar nr 1 under hela kvällen. Carro höjde stämningen då hon gick
rakt in i toadörren och Sandra "frisören" hade spår av allvarliga arbetskador då
hon hissa och dissa folks val av hårprodukter. Dagsvax dissades hårt. Krikko
återberättade en galen historia och Adam hade blod överallt och glas i foten.
Lyckad kväll!



"jag har gjort fel ibland, jag vet, men ingen mening
att ge opp. Jag tror det bor en hjälte i varenda liten flopp"

Kommentarer
Postat av: Adam

Hmmm, jag undrar vem som är grundaren till detta "frågetecken på dig" ? Kan det finnas någon anknytning till mig och Tommy gällande detta?:P Slit inte ut det bara!

2008-12-14 @ 16:51:57
URL: http://floorballfight.blogspot.com
Postat av: marran

Frågetecken på din kommentar! I dimman sliter jag och carro ut det mesta ; )

2008-12-14 @ 17:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0