(Bra)vader

Av någon eller några anledningar känner jag mig alltid flera år yngre i Vickans sällskap. Vilket känns relativt onödigt då jag ändå bara har min levnadstid på 17 år i bagaget..
På bussresan på väg mot Arjeplog i helgen blev det Lotta på bråkmakargatan på tågresa. Ätandes på min skinkmacka fick jag plötsligt en idé, plockade av skinkan från mackan och klistrade fast den på fönsterrutan.
Igår satt Vickan dessutom själv i sin ensamhet och åt glass på en av innerstadens glassbarer. Bara synen av henne, sittandes som en enstöring fick endast en tanke att ploppa upp i mig. "Det här kommer aldrig funka mellan oss. Jag kommer aldrig kunna tända på dig efter det här". Tanken var ungefär densamma då Vickan somnade "så fint" bredvid mig.

Igår krigade jag med Jennie efter träningen, då Jennie hade kvar överskottsenergi på grund av sväljning av nöt. Jävla nöt alltså. Hon hade kunnat vinna årets träningspris, men nu hänger allt på träningen hon missade på grund av nötsväljning. Livet är hårt mot dem hårda. Hursomhelst tog vi ut vår vrede på varandra genom brutalt krig. Bilderna säger allt.

            

Som avslutning ska jag rekommendera denna länk för er; speciellt om innebandy är er drog. Eller om ni bara vill springa av er julfettet ; )  Allt arrangeras av två idioter från Luleå! :-)  ---> http://floorballfight.blogspot.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0