Lite mer än bara lite

helgen sög riktigt hårt, var i Kiruna i söndags och spelade match, en gammelhagga som hade kunnat vara min mamma  började bråka med mig på plan.. Helt allvarligt, drar jag till mig bråk? Det är inte första gången jag råkar ut för sånt här denna säsong. Förresten måste jag nämna att Emelie klarade av hennes och mitt vad igår kväll. Gratz Mli, vi är nog lite för bra för oss själva!

Igår hade vi en eckligt jobbig träning, intervallträningen skulle vi först ha ute i norrlandskylan, som låg på -15 denna ljuvliga februarikväll.. Lyckligtvis fick vi ha den inomhus istället, men jag och mimmi strejkade bara för att visa vår starka åsikt om att springa i en kall kulvert på Hildursborg, och sprang med mössa och vantar på! Efter 2 timmars träning var det skönt att komma hem och ta en varm dusch, för att sedan skynda mig för att hinna med 22.52 bussen till luleå, för en sleep over.
 
Den här dagen har vart ännu mera givande, har suttit och jobbat med NK B grupparbetet och skrivit en artikel till mediekom, varav åtminstone hälften av artikelns innehåll är påhittat och tillkryddat så det bara stänker om det. Men det är så det ska vara; kryddat.
Ikväll blir det att träna med mimmy på step in, sen får jag la se vart kvällen tar mig, har aldrig någon koll eller ens förvarning längre. Fast i och för sig blir det mycket roligare så, lite mera spänning : )

Är grymt sugen på en chipspåse just i denna stund, men mamma och pappa har haft ett synnerligen allvarligt snack med mig om mitt chipsätande. Det är inte bra med så mycket olja i kroppen...

men pyssshejs : )

image5

marran och empan är för bra för dem själva ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0