Infinity

Köp aldrig en Calzone från Shell i Bredviken. Skinkan är hård och pizzan är dyr.
Ett kort och konsist tips från Jennie BF.

Bortskämd som jag blivit med endast två lektioner förra veckan, tycker jag såklart att denna vecka är brutal.
Samhällsredovisning och svenskanationella prov.. Blir även en heldag på halkbanan i Piteå imorgon, ett steg närmare körkortet..

Fick ett telefonsamtal igår, lycka i chocken kan känslan beskrivas.
Har nog inte landat ännu.
Pussmarris.


Glöm dina bekymmer. I morgon kommer nya.

Kommentarer
Postat av: väl valda ord, endast en möjlig författare.. Wollan

jag satt och funderade idag, jag funderade på livet och dess lustigheter. Det fick mig att minnas Haradsvisiten, maten, skratten och inte minst regnet. Kanske var det meningen att vi skulle sitta ingrodda i två dagar, kanske var det planerat från första början. Jag menar, det kanske var ett test? Om det var det så klarade vi det galant, vi hade kul trots allt skit väder. Strandsatta vid en älv mitt ute i skogen, utan varmvatten och utan gångavstånd till affären. WE MADE IT !!!

2008-11-18 @ 22:17:09
URL: http://tandtrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0