Maerriii Christmas?

Gårdagen blandades med julfirande och nostalgi. I samband med sökning av
bortglömda prylar uppe på vindan stötte jag på min äldsta vän, trehjulingen min.
Jag fick närapå en chock då jag insåg hur liten den var. Antingen hade den krympt avsevärt,
eller så var det jag på mina 1.80 som var lång. Utan tvekan var jag tvungen att ta ett
nostalgivarv på garagetaket.

Fick sedan ett sms om lunchning på stan, och kunde absolut inte tacka nej.
Två styrande faktorer, MAT och en Johanna.

Kvällen spenderades i julens anda. Jag, Jennie och Vickan satt framför sprakande brasa,
med pepparkakor, julmust och sång till goa låtar. Det enda som saknades var glöggen!
Jennie var snabb på att kommentera min rödgrå rutiga polotunika
-Har du slängt på dig julduken? ; ) Hahah.
For sedan över till adam igen där Carro, Adam, Mörten och Tommy fortfarande hängde.
Klockan blev efter två då vi till slut tagit oss hem efter många om och men.



   

Kommentarer
Postat av: wollsi

hur gick det med din blogg design?

inte mycket som har hänt här inte HEHE ;) o du ska gå media, jävla sopa !!!

2008-10-30 @ 21:15:58
URL: http://tandtrollet.blogg.se/
Postat av: Jue

Underbart att träffas igen <3

2008-10-30 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0