ticks med sandra och vicks.

Helgen är över efter en massa innebandy.
Jag har hunnit lägga årets första försäsongsstraff, mmm, smokin hot today!
Det var faktiskt jättehalt golv och nytt halt blad.
Så nu pratar vi inte mer om det.

Sandra, jag och Vickan skulle behöva tvätta munnen med diverse tvål
och andra starka grejer. Grova ord har förekommit hela helgen och ticks
har man åkt på. Vi fick yttra oss bakom stängda dörrar.
- Men det var det värt, trots smärtan i revbenen!
Är man charlies så är man.

Nu är jag trött som en häst och ska lägga mig i soffan med en eventuell
godispåse.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

De var värt all smärta, tro mig;)

2008-09-15 @ 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0