produktiva dagar

Produktiva dagar denna vecka.. Eller så inte.
I måndags cruisade jag mest runt i Adams Ford thunderbird. Killarna i baksätet var i extas.
Hann även med ett träningspass.
I tisdags fixade jag passet, hämtade ut nybikinin, tränade på step in och pluggade utav bara den.
Idag har jag hunnit vara på skolan och gjort bort samhälls ekonomiprovet. Måste säga att det gick överraskande bra, får jag inte ett VG på det så är det ju frågetecken på rättningen..
Sitter just nu och jobbar med marknadsföringsuppgiften. Känner pressen då jag fått mvg på alla tidigare uppgifter..
Blir att besöka solen med Mli senare, sedan Oth/gossip kväll :) Inte illa va?

Puss marran

bjuder på en gammal bild : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0