kroppensägernej

sitter med värk i benen och ont i fötterna efter en helghelg med intensiva matcher i Umeå. Är så trött att jag inte kan förmå mig att somna ens! Kul helg dock, speciellt specialuppdragen vi fick i lagtävlingarna.. ; ) En eloge till Kåggan som bjöd upp med skönsång under Björklövens ispass! Ett äkta fan.
Jag har även samlat på mig ett vuxenpoäng idag, har nämligen beställt hem en prenumeration av, tro det eller ej - Veckans Affärer. "Ni ekonomer måste gå in i rollen som ekonomer"!

Tack Thore för lånet av madrassen och sovgrejerna, slapp sova på golvet, haha..!

  
Mimmi och Thore snöbadar
sorsa under promenad innan match.

Kommentarer
Postat av: Jue

Du och jag har nu samlat så mkt vuxenp att vi är snart i 40-årskrisen ;-)

2009-08-30 @ 22:04:28
URL: http://juehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0