(#) värme

Förstår inte hur jag kunde sova till halv ett idag. Skuttade dock upp från sängen och slängde ihop en frukost och några minuter senare kom Rebban och plockade upp mig. Vi for till parken på lite loppis i schteksolen, för att efter det åka ner till Manhemskajen. Där satte vi oss på en av bryggorna vid båtarna, badade fötterna och stekte lite i solen
.När jag kom hem fick jag oväntat besök av Linda och Christoffer som hade med sig Melker, lillen. Han passade på att märka sitt revir! Haha. Trevligt med besök : )

Nu ikväll har jag gjort en hemmagjord hårinpackning - 2 äggulor. Inte det fräschaste kan jag försäkra, men glansigt och lent hår om något blev resultatet!

kladdägg i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0