nitton vintrar

Tack för all uppvaktning på min födelsedag. ♥
Siffran 19 kändes nästan betydelsefull!..


Det var dock inte den mest ultimata födelsedagen:
tis   15.35 jag får ett samtal om att tapetseringsfirman kommer redan imorgon! (YES, lycka)
      15.40-17.00 Tömmer vardagsrummets & sovrummets väggar och placerar alla möbler mitt i rummen.
      17.00 stormiddag inför DM-match som väntar senare på kvällen.
      17.15 ska hämta mer mat. Snubblar på datasladden -datorn flyger brutalt ner från bardisken.
      17-16-17.30 konstaterar att datorn avlidit.
      20.00 DM-match. Någonting känns fel redan på uppvärmning. Spelar två perioder innan jag tillslut kliver av.
      22-23 Tycker synd om mig själv. haha..
ons 03.00 vaknar av att jag pratar högt med mig själv. (yrar i hög feber) 

Födelsedag med feber, inga nya tapeter, stökig tom lägenhet och ingen dator.
Men det finns alltid dem som har det värre! Jag blev faktiskt hemhämtad av pappa
där motiveringen löd "är du sjuk ska du bli omhändertagen".
Det blev födelsedagstårta med familjen hemma i Sävast med andra ord : )

Puss Marris.


Kommentarer
Postat av: Tune

Nej vad tråkigt du kände dig sjuk på din födelsedag! Men gud vilken snäll pappa du har!Tur han kom och räddade dig :D Kramkram

2009-12-11 @ 00:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0