Besök från Söder

Jag började kvällen med att skämma ut pappa. Förbliglidandes i en okänd Volvo V70 såg jag plötsligt honom tillsammans med massa lyriska lumpare. Jag bad om ursäkt till Johannas farmor, drog upp dörren i farten och fyllde lungorna: 
-  AAAAAAAAAAAAANDREAAAAAAAAAAS STRAAAAAAAAAAAANDLJUUUUUUUUUUUUUNG!
Han såg mest chockad och vilsen ut. Blev senare uppringd och förstod att han inte känt igen mig först och att "hela området hört".  Jag och Johanna fortsatte till MS Bränna där vi slog ihop oss med Veronica, Sofia och Therese, Emelie kom också. Där myste vi på hela kvällen och vi blev bara fler och fler. Riktigt mysigt, bra sällskap!

Johanna om sina tre katter;
- Den första fick vi ta bort för att han kissade på alla kläder.
Man kom till skolan och fick fråga folk om parfym.
Det andra katten sa dem skulle ta självmord. Så vi fick ta bort han också.
E, M - Den tredje då?
J - Den tredje tog vi bort för att det var lika bra!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0