Jaghadeendröminatt - denkändessåverklig

Tredje arbetsveckan är i rullning. Vaknade 06.34 av att halsen var sväld och förkylningen var på visit. Fick mot min vilja stanna hemma från jobbet, sova ut, äta överdoser av C-vitamin och min speciella huskur mjölk+vitlök avnjöts. Känner mig redan nu piggare! 4 dagars träningsledighet pga halsont får mig att klättra på väggarna. Blir att dubbla resten av veckans dagar med träning. Termometern har visat +34 grader i solen idag och i sällkap av Ipoden solade jag någon timme.  Ikväll blir det endast en lugn kväll; hyra film med syster och fortsätta kurera mig, för att kunna jobba imorgon.

  
Skin, skin som den sol du e, låt hela världen se ditt leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0