Touch and go

Med gråten i halsen sittandes på bron, klockan hade slagit 23 och kylan omslöt mig. Hungig och trött satt jag alltså utelåst.. Gårdagen var påfrestande. Dagen började med jobb 07-16, skyndande mig därifrån till Sara och åt mitt mediokra "konsum-allt-i-allo-plock". 1,5 timme senare var vi framme i Skellefteå, för att avverka ett innebandyträningspass med laget. Riktigt kul och motiverande. Efter det väntade 1,5 timmes hemresa, minst. Med tunga ögonlock körde jag sista biten Luleå-Sävast och längtade starkt efter sängen. Men var det någon hemma - nej. Hade jag med mig nycklar? Nej. När jag tillslut kom in i mitt eget hus däckade jag av trötthet.
Ett plus från gårdagen var dock att jag såg min blivande lägenhet. Vi cruisade förbi frögatan och Anderstorp. Den var inte så opreventiös som jag först trodde. Läget är dessutom fint, jag har ca 1 km till Campus och ca 500 m till Coop ; ) har en känsla av att jag kommer att hänga där en hel del i sommar - de hade mjukglass ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0