Med solen i ögonen

18+ grader i solen och 2+ i skuggan. Tröttheten jag kände när väckarklockan ringde, försvann när jag såg vad termometern visade och solen som sken över hustaken. Skinnjackan och solglajjorna åkte på och jag var bara så glad. Som mimmi sa; Sol ute, sol inne, sol i sinne!" Så sant : ) Lunch på bryggeriet istället för på Pepperoni kändes självklart, så jag, Sippan, Krikko och Ante tog en promenix dit i solkskenet. Att jag parkerat min bil ändå längst ner på Gultza gjorde heller inget då jag uppskattade varenda solstråle!
Dock så är inte den riktiga våren här, väntar bara på decimeterssnö och en termometer som återigen visar kyligare grader. Men vi kan väl få njuta av denna värme medan det går!


Skin, skin som den sol du e
Låt hela världen se ditt vackra leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0