Några kilo tyngre

Haha, måste dela med mig av något kul. Jag tvingande nämligen ut min syster på en löprunda idag. Hon hade ångest heela dagen inför detta löppass. När det väl var dags för att gå ut och springa bytte hon namn till "Sanna, ute och tar livet av mig" på msn. Jag ville inte vara sämre så bytte till " ' Maerri, ute på en löprunda med min självmordsbenägna syster".  ; )
Hursomhelst, min biffarkompis Emelie, som ägnat många timmar i gymmet med mig nu på den nya försäsongen som tar sin plats. Hantlar, maskiner och skivstänger har fått jobba hårt. För bara en liten stund sa emelie på msn:

Emelie säger:

kul att jag måste beställa en ny studentklänning för att jag blivit för fet

Emelie säger:

eller muskler sen vi styrketräna eller fet haha
Det är inte lätt när man håller på att biffa. Jag kanske också ska prova min studentklänning så det inte kommer som en överraskning på studentdagen? ;) haha.


 
Strike a pose! Emlan och Marran - lite mer biff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0