festivalområdet

Hela Frögatan är ett enda stort festivalområde.
Igår fredag, efter att jag kom hem från Traversen (studentpuben) fick jag plugga in ipodhörlurarna för att undgå höra musikdunket från alla lägenheter. Lägenheten under hade fest och lägenheten vägg i vägg hade fest. Hade jag inte varit tvungen att festa nyktert igår, då jag hade match idag, hade jag såklart joinat deras efterfest! 
Att klaga på en fest säger emot allt jag tror på. Är det fest så är det och då vet jag att ingen kommer klaga när jag väl styr upp en förfest.
Fast i vinter kommer det se ut så här på helgerna:
fredag-lördag natt: musiken dunkar från varje lägenhet och jag njuter till det då jag försöker sova.
Lördag-söndag morgon: JAG dunkar uppladdningsmusik för att tagga igång för match! haha, så alla vinner och förlorar här på frögatan ; )

Väntar på att Rebban ska komma så vi kan styra upp nå kul ikväll.
Puss Marris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0