Karma straffade mig

Karma straffade mig. Just beteckningen karma borde Johanna vara väl medveten om?;) Nä men hursomhelst, I förra inlägget skrev jag om hur braa hösten är och försökte verkligen vara positiv. Men vad händer dagen efteråt (igår)? Öhm låt mig berätta om min dag:

   08.15 ringde väckarklockan, förstörd efter för lite sömn.
Brer min macka i ett apatiskt tillstånd med smör, skinka och räkost. Sekunden efteråt tappas mackan i backen upp och ner såklart. Jag höjer på ögonbrynen, slänger pålägget och äter den torra mackan istället. Tänker att livet leker med mig, inte jag med livet.
   09.50 börjar jag cykla mot skolan och ute pågår en storm om det ska överdrivas. Jag försöker göra omkörningar förbi folk som går, men det är snarare dem som går förbi mig och min cykel då jag såklart har fetaste motvinden! Tänker att det är underbart med kuststäder.
09.59 ska jag parkera cykeln men kör in tramedalen i benet istället. Kvider tyst men låter det bara ske. Kom igen, är det allt du har att ge?!
   10.00
då arbetet sätts igång inser vi att vi inte kommer in på Internet. Mmm, underbart! Vi tror det värsta och misstänker att vi blivit portade från skolans nätverk.
   12.00 efter lunch ska vi sätta igång arbetet igen men nej, då händer det - min dator kraschar! Jaaa, det kunde bli värre. Klockslaget noteras till 12.13 då datorn tar sitt självmord.
Behöver jag nämna att jag hade motvind ÄVEN när jag cykla hem?

Nu fungerar dock datorn igen efter en omformatering som tagit bort allt som funnits på den. Ett rookiemisstag att inte använda usb då jag fick skriva om en hel sammanfattning som försvann. Jag, johanna och karma går hand i hand, tillsammans!
  
Haha, sär gammal bild. Men tummen upp för karma!


Kommentarer
Postat av: Jue

Vad har vi gjort för att förtjäna detta? Vi lämnade vår trygga famn i hemmet för att flytta hemifrån ensamma för innebandy samt jobba/plugga. Sen pissar karma oss i ansiktet? Var är rättvisan min vän? <3

2009-09-10 @ 16:30:03
URL: http://juehanna.blogg.se/
Postat av: Peter

Hahahaha vilken underbar dag med andra ord!

2009-09-12 @ 10:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0