sakna

Jag försökte komma på varför jag kände som jag gjorde,
varför jag hade en stor klump i bröstet. Men ju mer jag försökte
komma på en anledning, desto mer frusterad blev jag. Desto
större och tyngre blev klumpen. Tänk att det kunde vara så enkelt
att jag bara saknar alla vännerna där hemma i Boden. Det är faktiskt
tillåtet att sakna! Så pass självständig och känslokall var jag tydligen
inte att jag skulle klara mig utan att sakna.
- ni vet vilka ni är era hullus! Nu kan klumpen gärna vara där om
den känner för det. Den är ju där av en god orsak!

Ett uppiggande telefosamtal med Mia, som har minne som en full guldfisk på crack.
Mia -Men det kommer jättebra filmer på tv ikväll, jag har kollat upp! : )
Jag - Åh, vilka då?
Mia - Jag minns inte..
Och ovanstående är bara det mildaste jag tar upp!


Typiskt Boden med skoter ( ;

Kommentarer
Postat av: träsktrollet

marran, det är tillåtet att sakna. Det är tillåtet att ha den där klumpen i halsen, bara man fortsätter att tro på sig själv som människa. Att man någonstans innerst inne vet att man kommer klara det. Vi finns alltid kvar för dig, bara några tramp på gasen så är du här. Jag saknar dig, blev lite töntigt ledsen nu. Men vet du vad? Det får man vara <3

2009-09-21 @ 11:36:25
URL: http://tandtrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0