Allt som kan hända kommer att hända

Dålig uppdatering. Men allt som kan hända kommer att hända. Allt man vill ha och behöver får man inte. Varför jag tar till mig av mina och A's livsmotton just nu är för att min lilla Forrrd är inne på verkstan igen! Planen var att jag skulle åka hem redan igår måndag, men ingen Ford och ingen annan bil att låna. Så har missat dagens föreläsningar och får se om jag hinner få tillbaka bilen idag..

Gårdagen var igår annars väldigt mysig. Blev Boden med Emelie, vi åt lunch på den nya salladsbaren. Riktigt gott. Efter det tränade vi på Step in och avslutade vår gemensamma kväll med AIK-Täby. Tyvärr gick inte AIK vidare och det känns i hjärtat.. Bittert.
Efter att jag varit hos Emelie åkte jag förbi Kristoffer och gjorde livet surt för han i två timmar.

Dagens planer är fortfarande oklara på grund av omständigheterna!
Då jag inte har mitt bluetooth på denna dator är det dåligt med bilder.
Men bjuder på en gammal bild på mig och Mia, två finska brudar som ett
år fick för sig att fira den svenska nationaldagen rätt ordentligt ;-)

"glada" finnebananer ;-)


Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHA FYFAN VAD SKÖNT! Det där måste vi göra om. Men denna gång när jag INTE bor hemma ;) Höhö. Busigt värre.. Det är från Opalens p-fest som du var med på! OMG!

2010-04-13 @ 14:14:54
URL: http://lillamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0