Friiiidag!

Inatt måste jag haft en släng av febern på visit. Jag var så otroligt het (haha) att jag knappt kunde ta på mig själv (ööh). Jaja, men ni förstår poängen! Försökte somna genom att sova med öppet fönster och utan täcke, men inget verkade hjälpa. Till slut somnade jag sent inpå småtimmarna.
Nu sitter jag nyduschad, med en tekopp och väntar på att iprenen ska göra sin verkan. Skola, sedan hämta upp Krikko från busstationen! Bara tanken på det gör att jag känner mig mycket piggare : )


Så här kände jag mig tidigare i morse. Bilden är tagen morgonen
efter innebandyefterfesten. Sen att tapeterna på hostlet fick en att vilja
uppsöka närmsta papperskorg gjorde ju inte saken bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0