På andra sidan gränsen

Hemma efter en härlig, avkopplande helg i stugan på andra sidan svenska gränsen. Har blivit en hel del skoterkörande, mat, film och återigen skoter. Blev minst sagt några repriser av fastkörningar. Interskämten har pågått hela helgen och hemresan var nästan för mycket. Först hotade mamma och pappa med att slänga ut mig och mikael efter vägen om vi inte slutade bråka med varandra. Efter halva vägen var vi alla sams, sjöng egenpåhittade låtar och skrattade så det gräts. Nu tar jag det bara lugnt i soffan med mams och paps. Ska eventuellt agera chaffis åt partyprissar senare mot natten.

dagens telefonkonversation:
Jag: har du gjort något påskaktigt i helg?
Ante: nä, jag har tom druckit julmust :O
Jag: Jaaag med! =D
Ante: Julmust är mycket godare än påskmust
Jag: Jaa, påskmusten är för besk i smaken.
Ante: Äntligen någon som tycker likadant!


Sickoozz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0