annandag påsk

Var meningen att jag skulle se IKSU-Endre som tvsändes 16.00, hann dock endast se 5-10 min innan jag somnade utsträckt över bror och mor i soffan. Gick över till sängen, somnade om och vaknade först kring sju, då ledde redan Skellefteå med 1-0. Blev inte mycket sömn inatt, filmer påbörjades att ses någon gång efter 02.00 hos en kompis som också var hemma över påsk. Sista filmen sågs bara av han, då jag halvsov och iställlet lyssnade mig igenom. Vi somnade kring 06 imorse, så har en känsla av att jag kommer att ha svårt att somna ikväll! Nu väntar jag på att pastasalladen ska bli klar så jag kan njuta av den.

Bjuder på lite bilder från helgen.



Kommentarer
Postat av: Jakubana

Very resourceful, thank you dave

2011-10-11 @ 09:04:48
URL: http://jakubana.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0