faith

Idag när jag fick för mig att hitta en insändare, uppsats och novell jag skrivit under gymnasiet hittade jag massa gamla saker som fanns nerpackat i mina undangömda lådor i garderoben. Det bästa jag lyckades gräva fram var en poster och en bild:
 
Cristiano Ronaldo hade jag upphängd på dörren till mitt rum hemma i Sävast!
(dessutom hade jag en handskriven lapp vid postern där det stod: There's only ONE Ronaldo). Haha. Klistermärket på postern är ju kult den också, "sätt på kaffe - eller mig.."
Den andra bilden är Sotis, Zorre när han var liite yngre ( ':

Alltid kul när man hittar något gammalt som legat gömt. Tyvärr hittade jag inte novellen, uppsatsen och insändaren jag egentligen letade efter... Hittade dock massa andra gamla skoluppsatser som jag fått mycket bra cred för. Dock kom jag i underfund med att det är synd att jag inte riktigt trodde på mig själv fullt ut, för hade jag det hade jag säkerligen kunnat öka mina VG:n till MVG:n.

Nä, jag ska allt hitta papprena jag inte hittade och såklart hänga upp Ronaldo på sovrumsdörren!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0