Apelsin

Min antibiotika som är till för att göra mig frisk har istället gett motsatt effekt.
Sen jag började i onsdags har jag haft konstant feber, en ihållande trötthet och
dessutom ont längs ländryggen, vilket kan ha och göra med njurarna. Hursomhelst
var jag förbi vårdcentralen i morse och de ska ringa upp vid 14.00. Kan bli ett ev.
medicinbyte. Det som är mest surt mitt i allt detta är att jag inte är med på bussen
som på en kvart börjar rulla ner mot Uppsala. Men jag kommer att heja på oss här från
Skell, hålla alla tummar för poängen! Ni är bäst bruds :)

På tal om surt så är tydligen citron och apelsin bra vid urinvägsinfektion. Så jag har
haft och göra med apelsin i dess olika former! Jag äter apelsin, dricker apelsinjuice
och har dessutom pyntat apelsiner med nejlikor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0