ny medicin+sängen+film=sant

Efter 1,5 timmes väntan på vårdcentralen, springandes mellan provtagning och läkare fick jag till slut ny medicin utskriven. Den förra hade enligt proverna inte hjälpt alls, bara försämrat läget. Så dagen har i stort sett bestått av sängen. Jag har legat här hela dagen även denna dag. Dem enda gångerna jag orkar kliva upp är för att gå på toaletten eller få i mig nå mat. Och vill ni veta nå äckligt? Jag har inte tvättat håret sen i måndags. Japp! Alexander påstod härom natten att mitt hår luktade ostbågar, att han blev sugen på ostbågar. Då är det väl illa, speciellt då jag inte ens ätit det! ;-) Haha. Ajja, är man sjuk så får man dispens för det! Mamma vill få hem mig fortast möjligt så hon kan ta hand om mig. Men får se hur det går att lösa med studierna.

Ajja, av det som är kvar av denna fredagskväll ska jag se på Lady & Lufsen, och äta chips. Eller Lady & the tramp som den så fint heter på engelska. Eller helt enkelt Lady & slampan som det så fint blir på svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0