7 fakta

Creative Blogger Award, challenged by Mia & Johanna.

1. Samma kompisar i flera år
Jag har fortfarande samma kompisskara som jag hade på dagis! Rätt otroligt. Man brukar ju växa ifrån varanda med åren, men icket..
2. Överanalyserar
Jag överanalyserar situationer, människor och citat. Har fler än en gång fått höra att jag måste sluta överanalysera. Kan ibland ligga vaken om nätterna och analyserar sönder tills jag till slut vill slå ihäl mig. kan dock säga att jag blivit bättre på det.
3. Svårt att öppna mig
Jag har svårt att öppna mig för vissa människor, speciellt om det är någon jag tycker om. har tydligen alltid varit så, gillar inte att chansa och bli sårad. Men även där har jag blivit bättre.. Våga chansa liksom ; )
4. Körkort
Jag fyller sist i kompisskaran, men tog ändå kortet först, 6 dagar efter 18årsdagen. Stolt ; ) Haha.
5. Älskar att lära känna nya människor
Jag blir lätt rastlös annars. Genom skolan, innebandyn, gemensamma vänner m.m.
6. Blir sällan avundsjuk eller svartsjuk
I tidigare relationer har de uppstått irritationer över att jag aldrig blir avundsjuk. Jag reagerar genom att bli irriterad eller förbannad. Men sällan svartsjuk. En fördel enligt mig själv!
7. rolig fakta
;jag läser min egen blogg, jag tror att jag är snyggast i världen när jag är på lyset och stukar fötterna med jämna mellanrum.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. Alltså jävla finneproblem, de där med att analysera.. : )

2010-02-03 @ 08:48:26
URL: http://lillamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0