Gratefulness

Än finns det ärliga människor kvar på vår jord.
Vi var fredagens änglar som virvlade på stan,
med alkoholhaltiga drycker i blodomloppet. Det är
även i sådana tillstånd jag är som mest slarvig och
illojal mot mig själv. jag tappade nämligen min nitväska
med dess viktiga innehåll, någonstans i snön efter stadens
gata.

Tur då att det fortfarande finns dem som är ärliga och lojala,
som en söndagsmorgon står bakom dörren, med mina förlorade
ägodelar. Tack så jättemycket Maja Andersson : ) Uppskattades!
Och ja, ska spana efter kvarglömda grejer, ifall det skulle råkas
vara dina!





Kommentarer
Postat av: Juekue

Karma har belönat dig, min vän!

2010-02-10 @ 23:29:20
URL: http://juehanna.blogg.se/
Postat av: Maja

det var bara roligt att hjälpa till=D jag hör av mig om kontonr osv senare.Känner inte alls att deär så prioriterat att få belöning =) trevlig helg=D

2010-02-13 @ 14:32:25
URL: http://andrssonmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0