HELG

Redovisningar 09-12. Lektionen gick till övertid och jag försökte ge en målande beskrivning
för hur det kändes på bilden nedanför. Konst! Efter skolan for jag och Amanda och tog
en lunch på stan, efter det lite fönstershopping. Jag sprang i på Thorsten och bokade tid
för en framtida färgning. Ser ut som om jag kommer att våga trots allt!


Utan mina solbrillor känner jag mig naken, exposed. Rädd.

Ikväll blir det filmmys häng med Jocce och Tune. Har inte träffat dem mycket i veckan då jag inte kunnat träna. Ska bli trevligt! Pusshaey så länge!

Kommentarer
Postat av: Jue

Jag behöver inte rita ärr på handleden ;)

2010-02-12 @ 17:17:42
URL: http://juehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0