Ny vecka

Måndagar är måndagar, det spelar ingen roll hur många timmars sömn man fått, huvudet är alltid steget efter.
Dagen började med skola kl 11, en ny inlämningsuppgift+redovisning väntar på fredag. Tog ett tag innan vi kom fram till val av uppgift. Nu har jag precis kommit hem och till min förvåning har kommunen plogat upp min parkeringsplats, taaaeck scheeealv!:)

Jag har fått något mysko i min fot, så nu är tid hos kiropraktikern bokad, han trodde som jag att något sitter lite fel och måste sättas på rätt plats! Därför tror jag att det mest troligt blir gymmet ikväll då foten inte riktigt pallar att belastas allför hårt. Fram tills dess blir det att laga någon god middag och kanske umgås lite med gitarren. Ett tag sen:-)

 
Jocce & jag spårade till en scen från "det regnar köttbullar"
igår under sena kvällens filmkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0