OS Hockeynatt

Blev hockeynatt respektive curlingnatt med Kågström, Selegran, Asplund och Lundmark inatt! Som sagt, vissa mer närvarande än andra. Till slut satt det två tappra krigare kvar, som lyckades hålla ögonen öppna hela natten.
Själv somnade jag till under sista pausen och var borta 5 första minuterna in i tredje perioden. Kändes dock värt att vara uppe så länge då herrkronorna vann! Dammatchen var ingen höjdare så då satsade vi på curling istället. Vi fick framtida planer om ett Skellefteå ib if curling lag, där tränaren inför varje match tar ut en veckans hetaste "stenkastare" respetive två "sopare". Resten av laget som ej blir uttaget gör istället vågen på läktaren! ; ) Haha, sjuka planer. Natten avrundades kring 04 i morse.
  
Idag hade jag tvättid 07-10. jag ställde väckarklockan två gånger, en gång 07 för att gå ner med tvätten, nästa 09.30 för att hämta in den. Sedan sov jag till 13.00 och såg att jag hade tio missade samtal(?!) Amanda trodde jag dött och jag trodde någon dött. Jag fixade i alla fall till mig och tog mig in till stan för en golunch. Hann träffa Robin som slet på H&M. Long time no see, så var ett trevligt återseende.
 
Golunch på Kitchen. Nu byta om inför träning, ännu en smått smärtsam upplevelse!
Puss Marris : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0