Simpasset med Kirikou

Är sådär skönt trött i huvudet och alla kroppens muskler.
Krikko, som jag förövrigt inte sett på länge, och jag körde
ett simpass på nordpolen. Blev en 40 längder och massa
catch up snack : ) När vi kommit in i duscharna inser krikko
att ena nyckeln har lossnat från gummibandet. Vi går tillbaka
till bassängen och hittar heltotippat ett par simglasögon på golvet
i ett hörn. Vi påbörjar projektet och efter en stund har vi hittat dem
på blådjupet. Eftersom ingen av oss kan eller vågar dyka börjar vi fråga
runt. Efter att ha snackat på engelska med några ger vi upp och går till
repan och fixar personal. Personalen vägrar dyka i och hämta nyckeln,
utan bryter istället upp skåpet. Frid och fröjd- eller så inte. Skåpet går inte
att få upp, då det böjts. Vi går ut i entrén och hämtar återigen hjälp. Personalen
bankar upp skåpet och tillslut kommer vi in i det.. Haha, någonting som bara
kan hända oss!

Om drygt en timme ska jag börja köra tillbaka till Skell, för att sedan hänga på
akuten för röntgen av foten. Amanda, den snälla själ som hon är, ska göra mig
sällskap =)


Kommentarer
Postat av: Edvinkaia

keep it up very nice site

2011-04-27 @ 12:32:07
URL: http://edvinkaia.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0