En bra dag börjar i magen..



Trött med glad vid lunchtid!=) Ovetandes om dagens grymma öde.

Torsdag hela veckan.. Som det nämnts tidigare är torsdagar (ej högtider) alltid äckliga dagar.
Igår var en sådan dag.  Eller vad sägs om endast ha fått lunch i magen klockan elva, för att på det gå skola till halv fyra, träna 1,5 h innebandy på det, inventera på JULA till 22. Direkt efter det försöööka i -30 att få igång bilen med startkablar.. Två tjejer och ingen händig man att fråga hjälp av. När jag kom hem kring 23 var kroppen och hjärnan på autopilot. Jag behöver verkligen mat, annars blir jag grinig, låg, svamlig och till slut oerhört aggressiv..

Fredag - ingen bil då den står kvar på Edda, skola till 15.30, träning 16 som jag såklart inte hann till. Jag hatar när livet leker med mig och inte jag med livet ;-)
Tur att kvällen blev mycket bättre, med tvkväll i trevligt sällskap.

Hoppas på en tummen upp imorgon eftermiddag : )

Kommentarer
Postat av: amanda

fett (L)

2010-01-09 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0