Nya vanor

Idag påstod jag något så dumt som att jag ska "börja mitt nya liv idag".
Vad detta innebär är att jag inte ska äta chips, godis eller dricka läsk
på veckodagarna. Vilket lär bli väldigt svårt, då jag senast sent igårkväll
hade världens abstinens efter chips. Tänkte nästan ta bilen till statoil efter
01, nästa tanke var att åka på Coop idag vid 08.00 och köpa en påse...

Så hursomhelst, imorgon bitti blir det gymmet med jocce vad jag vet
hittills, sedan handla mat och plugga med Amanda. Mot kvällen blir
det innebandyträning som vanligt och planerna efter det är filmkväll
med Tune och Jocce. Problemet där är att jag föreslog "vi måste ha chips
till filmen". Men jag har hittat ett kryphål; trots allt lill-lördag.. ; )

Ikväll blir det att fortsätta med plugget, då jag tog en powernap från 13.30-16.30
efter dagens föreläsning. Skönt i alla fall!

Ha en bäst kväll,
puss Marris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0