sex laxar i en lax ask

Jag förstår inte i vad för sorts dygnsrytm jag hamnat i. Härom natten (morgonen?) var jag uppe till efter 05 och såg Sverige-Usa. What up med det, inte ens Finland som spelade.. Mina försök till att försöka vända tillbaka dygnet har hittills vart helt utan framgångar. Alarmet ringde 10.00 igår och första tanken var "snooza till 11.00, det förtjänar du". Jag hann dock somna innan jag hann trycka på "aktivera alarmet". Ett klick ifrån som gjorde att jag vaknade först efter tolv..
Vi hann i alla fall på stan en snabbis idag, målet var att hitta en potential dator och mobil. Sex förlorade laxar senare var jag en dator rikare. Olyckfallsförsäkring var ett måste.

Marri: har ni olycksfallsförsäkring?
Expedit: Jo, ett, två eller tre år, dyraste för 1100 kr.
Marri: hmm..ja.. jag snubblade ju på förra datorsladden därav behovet av ny dator nu..
Expedit: (tystnad).. Ta tre år. Snälla.

Nymobilen ska hämtas ut på måndag, så efter dessa investeringar blir det att leva fattigt studentliv!
     
Syster åkte hem ikväll, blir för mig att sova första natten själv på två och en halv vecka..
Wish me luck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0