I-landsproblem

Just denna helg önskar jag att jag kunde klona mig eller make up my mind. Fast känns i nuläget helt klart mycket lättare och trovärdigare att jag klonar mig istället. Varför ska det vara så svårt att bestämma sig, hjärtat vill för mycket men huvudet laggar där inte ens ctrl+Alt+delete hjälper.
Var på kartan ska jag befinna mig? Skellefteå för stadsfesten med gofolk, Haparanda med Kristoffer eller hemma i Sävast för äventyr? Jag hade t.o.m. kunnat vara i Schweiz just nu med Johanna, Mimmi och resten av laget i Absolute Sweden, men pengarna räckte inte till i slutändan.  Haha, var som när barnmorskan frågade "var på kartan är du?" "Jag är i Skellefteå just nu" "Jaha.. Haha, annars menade jag var på pillerkartan." Haha! Nåja, får se vart det bär av eller om det ens bär. Det får bära eller brista, värre än så är det inte! :-)

Team Absolute Sweden! Nästa år kan ni räkna med mig, banne mig ; )
Puss Marris.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Blir det skell? isf call me ; )

2010-07-10 @ 15:45:46
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHHAHHA KARTAAAN! HAHHA YOU STUPID PERSON!

2010-07-10 @ 20:18:09
URL: http://lillamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0