Black Jack

Dagen har i princip sett likadan ut som gårdagen. Tvättade imorse och lyckades äntligen med det jag bara gått och väntat på... Låste nämligen in nycklarna och därmed min tvätt i tvättstugan! Men en vänlig utländsk familj lånade ut sina så jag kunde hämta mina kläder och nycklarna. Efter det blev det skola 12-15, sista plugget inför morgondagens tenta. Sedan tretimmars utbildning på s8 igen. Innan det tog jag och Johanna en sista måltidsdryck på Wayne's innan vi skildes åt. Kring 21 fick jag sluta och då möttes jag och Amanda upp på Suntan för att försöka bli lite Black Jack.
                                                                      
Massa att öva på inför nästa träff.

En jättemega halvliters kaffe på Wayne's. Mmm för koffein ( ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0