Farmen premiär

Festligheterna höll hus på hermelinsgatan, i Carros nya, fräscha lägga. Jag och Mimmi som var nyktra för kvällen tog min bil in till stan, köpte varsin cola och joinade festen. Dock blev det inte lugnt för det, Emelie, Johanna och jag drog triodans till I'm in Miami bitch, där vi ylade till texterna och hittade på fula egna dansmoves. På det följde Cha cha slide, en klassiker från utlandet. När alla började fara till Farmen for jag och Mimmi och åt på Max. Pratade lite med Jim som sett mig flertal gånger körandes runt om i stan, men jag missade dock han varenda gång! hursomhelst en rolig kväll med delar av gänget!

Kvällens roligaste händelse måste varit den Bruno stod för. Jag och Mimmi glider in på Shellparkeringen för att köpa oss en cola. Direkt då vi kliver ur bilen hör vi busvisslingar från en balkong på tredjevåningen. När vi kollar upp ser vi en balkong fylld med - våra killkompisar. Haha. Bruno kräver då att få förklara sig.

Bruno: "Det första jag ser är två brudar som kliver ur en bil. Jag tänker att fy fan vilka brudar! Jag hade, hade, hade lätt! Och drar sedan en busvissling. Sedan säger Adam: Hörru det där är ju Männistö och Åkerlund. Lite pinsamt! haha". Går inte annat än skratta åt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0