Hektisk vecka

Arbetslivet började i måndags, 07-16. 16 hämtade Kristoffer mig, vi tankade, köpte mig middag från Max drive-in och brände iväg mot Skellefteå. Där hade jag jobb utb. 18-21. Efter att ha duschat, packat och ätit en snabb kvällsfika var vi hemma först kring 01. Tisdagen blev en ledig dag pga omständigheterna. Johanna och jag såg b.l.a. Si nombre, en grisig men bra film. På kvällen körde vi ett kombinerat löp/intervallpass. Idag har jag jobbat 07-16, planterat blommor hela dagen som omväxling. Tanken var att jag och Johanna skulle träna 18 ikväll, men hennes fötter var förstörda av nya skor och jag däckade på soffan.. Blev väckt av ett samtal av tre grymma brudar, men mitt huvud sov fortfarande så insåg att jag ville följa först då vi lagt på, men då var de redan i stan! Jag hatar att jag blir så trött på kvällarna då jag jobbar, men hoppas det blir bättre nästa vecka!
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så jag har en tillgänglig bil att utnyttja.

Efter att ha planterat min del, ca 20 blommor i rabatten läste jag Kristoffers sms.
"Jaha, men gör inte som en del, planterar med plasthöljet kvar:p"
Jag: öhm.. Veronica, jag har gjort ett litet, litet misstag..
Vi: Hahahaha. nu måste vi gräva upp dina 20 blommor.
jag skriver till Kristoffer "Nädå, klart inte : ) (A)"
K: vissa idioter gör ju det.
Kul att en kille fick rätta till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0