Midsommarhelg

OM det varit välbehövligt med ledighet. Helgen har innehållt en begravning, besök, midsommarfirande med gofolket, gofika, kubb, bastubad, filmmys osv. Nu ska jag njuta av sista dagen innan arbetsvecka nummer fyra drar igång!

Just nu känner jag mig så stressad. Jag är grymt taggad inför Schweizresan, men den har sina baksidor. Jag måste försöka anpassa ledighet åt två jobb jag har, och just nu vet vi inte riktigt vilket fordon som kommer ta oss dit. Blir att ringa samtal imorrn ang. ledighet. Surt att förlora pengar, men kul med ett minne för livet! Men men, allt brukar lösa sig. Eller hur?:)

Från midsommarmiddagen, Mimmi & jag. Mimmi agerar desperate housewives fru ;-)

Mimmi, Emelie, Jue :-)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är utmanad! Gå in på min blogg för att läsa mer : )

2010-07-01 @ 18:40:05
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0