ssssommarloov.

Tentan och tentafesten fick inviga sommarlovet -10. Det blev ändå en tidig kväll då jag klev upp tidigt lördag morgon och packade ner allt jag kommer behöva under sommaren i Boden. Slutresultatet blev en hel stickbag fylld med kläder, ett klädfodral med kavajer, klänningar etc, en träningsväska med träningskläder, marker och kortlekar och slutligen en resväska fylld med kläder syster ska få. Och för att inte glömma min lilla rosenblomma Lennart Palm-Åkesson.

Det blev att åka direkt in till Boden för att se balen med Emelie, Jue, Rubban, Carro och Hahto. Vädret hann vända till det bättre och vi kände alla ett sting av svartsjuka, av att också vilja gå på balen en gång till. Ganska kul att Robin hade samma bil som jag och Sippan hade förra året, den rosa fina cadillacen.

Idag blir det att installera sig här hemma, fixa garderobsytor för alla mina kläder och öva och läsa på om Black Jack regler. Sedan väntar ett två timmars träningspass, innebandy och fys. Efter det ska jag förmodligen vara med min Knapsu, om han orkar med mig! Eller om jag orkar med han. Sedan läggdags tidigt för i morgon börjar arbetslivet 07.00 ( ;

Balen igår : ) strike a pose.

Stadsparken, Luleå -09

En återkommande bal årligen hade inte suttit fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0