Drömmar

Just nu är jag så otroligt utvilad. Jag gick och la mig redan klockan 21.00... Och somnade en halvtimme efter det! Har vaknat flera gånger under natten, för att jag trott det vart morgon redan. Och mina drömmar, helt sinnes hur mycket jag drömmer. Drömdre först att i princip hela turkietgänget var utomlands igen, men jag hittade ingen då alla festat på separata håll, och Emelie och Emil ville inte vara med mig då de skulle toffla på hotellrummet. NÄsta dröm var jag utomlands med min syster och mamma. Var sådär häärligt brun som man bara kan bli i utlandet. Har jag resfeber? Ja! Ta mig till utlandet nu. Nästa dröm var om mig och Caroline Viktorsson, vi var fast i en stuga mittemellan Boden-Luleå, pga an världens värsta snöstorm. Den sista drömmen var nog den knäppaste. Drömde att skolan hade återkallat oss för ett nytt studentfirande, för att vissa i klassen inte hann plugga klart förra året. Så det var bara att plocka fram studentklänningen igen!
Vädret idag är så där perfekt! Plusgrader och sol! Var är skotern är då frågan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0