GE.MIG.CHIPS.

Ett desperat meddelande till folket:
"Mariana Männistö Har nu klarat mig i 2 HELA dagar utan chips.. Efter 8 intensiva chipsätande dagar har jag nu abstinens efter dem små, flottiga, krispiga underbara liven.. chips ♥"

Ja, jag är inne på andra dagen nu och det är väldigt, väldigt, otroligt plågsamt.
Men jag har tur att mataffärerna hunnit stänga och statoil inte har mina favvochips,
tacka fan för det. Men jag är optimistisk, för rökare som försöker sluta är det ju jobbigast
de första närmsta timmarna, första dygnen. Det kommer bli lättare! Och jag ska ju inte sluta
helt, bara hålla mig chipsfri till på fredag! Ingen lek...
Jag och amanda började spåna på lite nya affärsidéer. Vad sägs om chipstugg? Sour cream tugg, dill & gräslök tugg etc. Eller vad sägs om den nya cidern Cream cheese?

Bara för att bjuder jag på min chipslista:
1. ICAs sour cream & onion
2. OLW sour cream & dill
3. Estrella sour cream less fat
4. OLW sour cream & bearnaise
5. Vildmark svamp & peppar
    
CHIPS <3 / Marrii.

Kommentarer
Postat av: Jue

Fan Marri, drog en liten pytt på golvet.. Tugg och cider? Du är verkligen beroende xDD

2010-03-16 @ 18:53:06
URL: http://juehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0