Helghelg i Sävast

Blev en långhelg hemma i Sävast, fredag-tisdag.
Kom hem med Wollan & Sebbe vid 18-tiden och
direkt blev det bastu med Emelie. Så otroligt uppskattat
med bastu då jag inte äger en sådan i Skellefteå. Vi for
efter det en sväng in till stan men for lika fort hem till Emelie
för film - My sister's keeper. Vi satt båda och grät okontrollerat,
speciellt på slutet.
Lördagen bjöd på All Star i trevligt sällskap - Sandra Pääjärvi,
Carro, Emelie och Hanna, då vi hade bokat bord för gomat.
Kvällen slutade sent med lite efterfest i stan, sedan hem och
förstöra syrrans nattsömn. Söndagen och måndagen stod för
filmmys med delar av hänggänget. Blev även en sväng på rinken
med Emelie för att skjuta lite puckar! På tisdagen åkte jag hem med
Emelies familj till Skellefteå. Synd att jag inte hann träffa Bonita igår,
men allt blev så stressigt. Så vi får ta det nästa gång, lätt!

Nu är jag förkyld och jäklig i halsen, inte uppskattat!
 
Härligt med lite plusgrader för en gångs skull :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0