Lediga tisdag

Jag älskar dessa lediga dagar. Även fast de inte innebär 100% ledigt från plugg så får jag åtminstone sova hur länge jag vill. Vaknade elva idag och har sedan dess diskat och städat. Ser ut som om det bor en hel zigenarfamilj här, disk för 10 pers minst. Jag har ännu inte insett att det går att skölja av en tallrik och återanvända. Nåja, ska hursomhelst bege mig till gymmet och köra ett hårt pass med Jocce vid 14-tiden. Efter det blir det att råtvätta flera maskiner 16-19. Kvällen kommer att ägnas till antingen A) innebandyträning, eller B) hockey semifinal. Funderar fortfarande!

Nåja, ha en fin dag. Ta vara på solen, jag blir då så glaaaaaaaaaad av den =)

sommar, sommar. Med solen i ögonen så att det sticks så där skönt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0