Lördag 13/3

Blev en kanonkul kväll igår, med förfest hos Cissi och utgång på Station.
Totalt blev vi Cissi, Lunkan, Matte, jag, Anna, Jocce, Tune, Ida, Frida, Tina och Kåggan.
Hoppas jag fick med alla! "Damn you Matte" var Annas spontana kommentar när Matte
lyckats övertala henne att hämta sina öl. Melodifestivalen levde inte upp till våra förväntningar,
då vinnaren inte var alltför tillfredsställande, dock var "manboy-killen" Eric Saade det. Han blev Fridas frikort ganska snabbt! Själv fick jag upp ögonen för Dolph Lundgren, vilken man.
På Station shaka vi i timmar tills det var dags att dra hem. Väl hemma blev det en ihopslängd
tacotallrik och engelskapratande i telefon. Fick höra att jag var duktig på det engelska språket.
Det är faschinerande hur bra man är då man är lite onykter? Hursomhelst en grym kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nåmen vad snygg du är på bilden geten! :) ASSÅ SKOJAR DU? DOLPH. OH MY GOD.

2010-03-14 @ 19:00:43
URL: http://lillamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0