Misstagen fortsätter..

Har jag nämnt att jag hatar snö? För i sådana fall HATAR jag när det snöar konstant, bara snö, snö och snö man ser. Min temahelg "big mistakes" fortsatte idag. Hade glömt att ställa om klockan så vaknade klockan sju, redo för jobb åtta. Såklart var ju klockan redan åtta.. Efter en hetsig cykeltur med hårda snöflingor i ögonen och alldeles för mycket snö så det inte gick att cykla, inser jag att jag är för lite klädd. Inga täckbyxor, inga vinterskor.. Nu kom jag precis hem, ingen känsel i fötter och händer. Ska laga lite lunch sedan lägga mig i badet med Elsas mode. Sedan hoppas jag på en bra match då Skellefteå möter Färjestad kl 16.00!
Hoppas eran dag börjat lite, lite bättre!

Såhär frusna var vi..

AIK hade inte tagit sig iväg i tid. Lovar det var vädrets fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0