red-headed

Sitter här i mitt nyfärgade hår. En röd nyans med inslag av koppar.
Väldigt nöjd. Idag fick jag perspektiv på saker, där jag satt i min
massagestol och lät mig masseras in med avfärgningar och påfärgningar.
Det är så häpnadsväckade lätt att prata tjejsnack med en frisör, anonymt och
oberoende. Saker som jag grubblat över kändes oförmodat obetydande, då hon
flertal gånger framhävde hur fint det jag berätta lät och hur lycklig jag borde vara.
Att hon dessutom varit med om nästan samma saker gjorde endast samtalsämnet bättre.

hursomhelst, nedan får ni se resultet : )



Jo, Jag tror på dig! / Marri

Kommentarer
Postat av: Putte

Åh fan vad snyggt!! Tror jag vill testa den färgen i höst:)

2010-03-03 @ 13:24:11
URL: http://lillamias.blogg.se/
Postat av: Jenny i klassen

OMG!!! SNYGGO :-D

2010-03-04 @ 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0