Härlig måndag!

Denna dag började tidigt, väckarklockan ringde redan 07.30, då jag hade bokad tid hos barnmorskan 8.30. Efter besöket fick jag lov att tanka surmercan som var helt tom på diesel, så bara tur att jag tog mig ända till Statoil. För att jag skulle kunna lösa ut mina p-piller behövde jag syster för att kunna visa legitimation+ få pengar (har lämnat alla kort hemma). Nu efter min frukost och genomgång av tentan +klippning av mina döda hårtoppar ska jag ta mig in till Luleå, för en promenad på isen med Bonita! Länge sedan. Så fint väder nu med all sol : ) Ikväll blir det innebandymatch mot P16 med gubblaget, grymt kul! Dock har min extraklubba mystiskt försvunnit men får låna brors+ mina gamla skor. Efter det ägnas heeela resterande kvällen åt tentamensplugg!

Jag: tack för utlösningen! (när jag tackade syster för att hon löste ut mig)

All in målet av Tess & mig :') Times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0