Det går bra nu?

Jiajjemen. Igår fick jag bekräftat att jag fått jobb hela sommaren på Riksbyggen, Luleå. Chefen hade nämnt att han var nöjd över min arbetsinsats och gärna ville ha mig tillbaka för jobb. Alltid kul när man uppskattas! Hoppas det är samma härliga gäng som tidigare somrar. Hoppas även att Johanna tar sig upp från söder för jobb med oss! Utöver det har jag bokat in ett möte imorgon torsdag 16.45 angående ett extrajobb som riktar sig mot oss studenter. Inte säkert det blir något, men kul att få höra mer om företaget. Dessutom har jag nästan tagit på mig ett uppdrag idag, dvs att ringa upp alla de nya studenter som kommer in på nästa års utbildning. För det kommer jag få någon slant om det blir jag som tar på mig uppdraget! Sedan får jag invänta och se om jag får jobbet jag sökte igår, lite på impuls.

Kvällen till ära kommer att bestå av ett löppass med Amanda, vi ska ta oss an mördarbacken igen. Sedan blir det After work på O'learys med klassen. Redan hungrig. Bra kväll!

Några glada klassisar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0