När sommaren kommer

Det blir att åka söderut några dagar tidigare för att hinna med allt som ska göras.

  • Onsdag - rekryteringsmöte för ett jobb jag sökt
  • Torsdag - träff med min lärare för genomgång av förra tentan
  • Lördag - Omtenta 09-12.
  • Söndag- genomgång inför redovisning
  • Måndag- Redovisning av rapportarbetet

Kul med anställningsintervju, synd dock att jag måste åka tidigare. Har velat hinna umgås mer med mina underbara guldkorn här hemma och mysa lite mer med min Knapsu : ) Men får tas igen nästa vecka!

en av alla härliga bilder på oss guld ♥


Kommentarer
Postat av: Sophia677

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-05-07 @ 10:59:26
URL: http://sophia677.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0